WEKO3
アイテム
Four-wheel steer control corresponding to change in road surface condition by sliding mode control
https://metro-cit.repo.nii.ac.jp/records/163
https://metro-cit.repo.nii.ac.jp/records/16304b20ed7-ac24-432f-b68a-ab0a408efa83
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||
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公開日 | 2014-03-01 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | Four-wheel steer control corresponding to change in road surface condition by sliding mode control | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
言語 | ||||||||||||||
言語 | eng | |||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||
主題 | Vehicle model | |||||||||||||
キーワード | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||
主題 | Road conditions | |||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||
ページ属性 | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
内容記述 | P(論文) | |||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||
記事種別(日) | ||||||||||||||
ja | ||||||||||||||
論文 | ||||||||||||||
記事種別(英) | ||||||||||||||
en | ||||||||||||||
Article | ||||||||||||||
著者名(日) |
笠原, 美左和
× 笠原, 美左和
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著者所属(英) | ||||||||||||||
en | ||||||||||||||
Robot Engineering Course, Monozukuri Department, Tokyo Metropolitan College of Industrial Technology | ||||||||||||||
抄録(英) | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||||||
内容記述 | According to the National Police Agency, there has been an increase in the number of automobile crash victims, making it crucial to manufacture vehicles that anybody can drive safely.However, even if such vehicles are available, individuals may still drive dangerously, so methods of reducing driver overconfidence have become necessary. The road surface conditions on the right side of a vehicle may differ from those on the left, and if a vehicle is moving too fast, it may spin out of control. In this study, we investigate trajectory tracking control for four-wheeled vehicles using our proposed sliding-mode control method. | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
書誌情報 |
ja : 東京都立産業技術高等専門学校研究紀要 en : Research reports of Tokyo Metropolitan College of Industrial Technology 巻 8, p. 62-68, 発行日 2014-03-01 |
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出版者 | ||||||||||||||
出版者 | 東京都立産業技術高等専門学校 | |||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||
ISSN | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||||||
収録物識別子 | 18831990 | |||||||||||||
書誌レコードID | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||||
収録物識別子 | AA12210629 |